EruditeFool

Official Blatant but Honest Self Promotion Thread

329 posts in this topic

21 hours ago, C.T. Phipps said:

OH and that's an awesome article, Richard Writhen. I totally agree, being an author of grimdark science fiction myself!

Thanks, dude. Glad you enjoyed it.

Yay. Had another story accepted, this time by audio magazine, The Centropic Oracle.

Hi! I'm new here, but I thought I'd promote the first release in a series of  fantasy books I've written. I'll continue the rest of this post in Swedish, since my books are written in Swedish and only interesting for those who can read and understand this godforsaken Scandinavian language :D

Jag skriver på en serie som jag kallar för ”Norndarl – Legenden om horderna”. Började skriva för lite drygt två år sedan och har nu klämt ur mig sex romaner och sex noveller. Är inte utgiven och då har jag en enkel princip: om inte förlagen anser sig kunna göra pengar på mina böcker, så ska inte heller läsarna betala något för dem. Den principen känns rätt för mig, men jag har all respekt för att andra agerar annorlunda. Därför så kommer jag att publicera min första bok på min hemsida vid midvinterblotet 2017. Fri att ladda ner!
Serien är en äventyrsserie i en historiskt fiktiv värld. Det är få övernaturliga eller magiska inslag, men desto mer av strider, maktkamper, lusta, våld och givetvis kärlek. I mina egna ögon är det ganska mörka berättelser där gränserna mellan rätt och fel inte alltid är särskilt tydliga.
Följ gärna med på resan in i Norndarl och titta in på hemsidan:

https://roygbivrost.wixsite.com/norndarl

Edited by Roy G biv Rost