Jump to content

Florina Laufeyson

Members
  • Content count

    7,603
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Florina Laufeyson

  • Rank
    Crackpot of the Seven Kingdoms
  • Birthday 04/14/1981

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Asgard

Recent Profile Visitors

6,158 profile views
  1. Florina Laufeyson

    The purpose of R+L=J?

    Yep yep and aye. just because he didnt get to be king, or whatever, doesnt mean that it was for nothing.
  2. Florina Laufeyson

    Who's hyped for Episode 6 for unintended reasons?

    Haha huge mood. Im also wondering if the leaks are true. I kept hearing that there were decoy leaks for the finale so
  3. Florina Laufeyson

    Bran's Final Purpose

    Tbh, if thats the case, it would be kinda awesome.
  4. Florina Laufeyson

    As much as some hate how this season has played out...

    This, totally ...and it's getting the mick taken out of it all over the internet. That shit is so embarrassing, i cant even. I can cop to the fact im not super happy with how the Ds wrote this season, but im not about to throw a tanty about it. It is what it is. Ima get hyped for prequel spinoffs, and the next book.
  5. Florina Laufeyson

    Unpopular Opinion: Support Daenerys

    Hi, this was the entire point of her time in Meereen. She is not a competent ruler. Both books and show spent ages showing us that. While i agre we needed more episodes, this aint the reason, mate.
  6. Florina Laufeyson

    Rant & Rave without Repercussion: Burn It All Edition

    This right here. The foreshadowing was everywhere.
  7. Florina Laufeyson

    [Poll] How would you rate episode 805?

    I give it a 9 because of the way it made me feel. I felt like Tyrion did in this episode, saddened but not surprised. I also feel like Dany's actions were a long time coming and always bubbling under the surface. The only thing that legit rustled my jimmies, was Jaime/Cersei going out that way. I honestly thought he was gonna murder her for the greater good and then die himself shortly afterwards. However, thinking long about it, Cersei dying afraid and ingloriously is a nice piece of karmic justice. the salt tho, has been hilarious
  8. Florina Laufeyson

    Unpopular opinion

    This. This story isnt ending the way i wanted it to, but it doesnt matter. It was still a great ride, despite all the bumps in the road. There will always be things in the show ill be salty about, but i had a great time.
  9. I suspect a lot of 10s come from Ramsay getting munched. Mine did. Gods that was satisfying as all hell.
  10. 10/10 would Bastard Bowl again. The thing that really gets the 10 is how Ramsay dies. Omg that was the most satisfying thing EVER
  11. Florina Laufeyson

    [Poll] How would you rate episode 608?

    I found it hella better than last week's, so i gave it a 7. It wasnt great and im still salty about the Blackfish, but ive never been gladder to see Dany back in Meereen.
  12. Florina Laufeyson

    [Poll] How would you rate episode 607?

    A 6. It lost points for needless Septon Meribald murder and Glovers acting so un-Glover, i was literally embarrassed. Also, 62 guys? Cogman, imma get you. Sandor being a thing was cool, but id prefer it if he was a bit more silent. Rory McCaan can do nuance acting, why not give him the chance. Sandor is being really reflective but how it was written wasnt too strong on his character development. But seeing him grin wistfully when chopping wood and thinking "i got a good thing going right now" was sweet. Jaime Goldenhanding a Frey and the Blackfish stuff was GREAT and saved me from being too salty about things. That and Lyanna Mormont. What a little badass. Im down with Asha and Theon going to Meereen and was lowkey rooting for the show to go that route. Hey Arya, how you gonna get out of this mess?
  13. Florina Laufeyson

    [Spoilers] EP606

    id really love it if Cersei was somehow directly responsible for Tommen getting owned, or the Faith does it. But the fact that the show left the Sand Sneks all hangin' like that really points to them showing up outta nowhere and putting poison in his juice. And then Cersei goes apeshit and tries to nuke KL. Who knows. lmao
  14. Florina Laufeyson

    [Spoilers] EP606

    hey i got a shot of that. i really missed it completely when first watching the ep cuz it went by so fast. But i looked for it because you lot mentioned it.
×